Apteka internetowa


Oprogramowanie apteki internetowej


Posiadamy 10-letnie doświadczenie w kreowaniu rozwiązań IT dla biznesu. Naszym celem jest dostarczanie klientom nowoczesnego oprogramowania najwyższej jakości, dostosowanego do poszczególnych branż i konkretnych firm. Bardzo często są to unikalne aplikacje realizujące zaawansowane zadania optymalizacji procesów i procedur aptecznych. Nasz zespół specjalistów z dziedziny IT zapewnia wszystko, czego potrzeba do prowadzenia apteki internetowej. 

 

Strona wizualna sklepu

 

Nasi projektanci są doświadczeni w budowaniu przyjaznych i nowoczesnych rozwiązań UX działających w pełnym spektrum urządzeń od telewizorów (upscaling) do telefonów komórkowych (downsizing). Proces napełniania koszyka i składania zamówień zostanie skrócony do minimalnej ilości kroków. Subtelne animacje i idealnie dopasowane proporcje współgrających ze sobą elementów sprawią ,że przebywanie w sklepie apteki internetowej będzie samą przyjemnością.
 

Integracje z systemami zewnętrznymi

 

Posiadamy szerokie spektrum programów już zintegrowanych z naszymi sklepami, m.in. Allegro, Ceneo, Domodi, Skąpiec, Wfirma, Fakturownia, Subiekt, systemy płatności internetowych np. transferuj, dotpay, payu, paypal, elavon, polcard, przelewy24 i wiele, wiele innych. W budowaniu integracji stawiamy na stabilność rozwiązania i w przypadku problematycznych integracji możemy zasugerować inne lepsze rozwiązanie. Nierzadko najlepszym rozwiązaniem jest rezygnacja z zewnętrznego oprogramowania i dodanie modułu spełniającego jego funkcje bezpośrednio do sklepu. Tak często postępujemy w przypadku integracji z zewnętrznymi programami do mailingu, zamiast integracji proponujemy nasz moduł Newslettera wewnątrz sklepu.

Magazyny i księgowość

 


Największym problemem w większości sklepów których podejmowaliśmy się była gospodarka magazynowa. Czasami sklepy posiadały magazyny rozproszone, czasami tylko część asortymentu była magazynowana u zamawiającego a reszta np. pochodziła z programu partnerskiego z zupełnie innej firmy. Produkty pomimo, że wyświetlane obok siebie w sklepie obsługiwane były przez różne mechanizmy a nawet podmioty. W takich wypadkach proponujemy nasze rozwiązanie wewnętrzne z dokumentami WZ, PZ, RW, korektami, rezerwacjami i pełnym automatycznym aktualizowaniem stanów. W przypadku sklepu Portalgames.com/shop wymagana była jeszcze integracja z dwoma zewnętrznymi magazynami w programach zewnętrznych. Nasz zespół specjalistów z doświadczeniem w tej dziedzinie jest w stanie dopasować sklep do każdego modelu biznesowego. 
Obsługa katalogu produktów przekraczającego milion pozycji nie jest dla nas problemem.

 

Optymalizacja i pozycjonowanie

Dostarczamy sklep zoptymalizowany, gotowy do pozycjonowania zgodne z aktualnymi wskazówkami google dla webmasterów. Państwa portal przejdzie dogłębne audyty SEO. Mamy duże doświadczenie w budowaniu pozycji marek w sieci, oferujemy także usługi pozycjonowania i marketingu internetowego.

Nasz sklep pozwala na szybkie tworzenie ankiet skierowanych do Twoich klientów. Ankiety mogą zostać opublikowane zarówno na portalu jak i być dystrybuowane za pomocą newsletterów. Wyniki ankiety widzisz w czasie rzeczywistym, możesz także tworzyć dowolne zestawienia.

Badanie opinii to podstawowe narzędzie pozwalające na optymalizację sklepu oraz poprawę jakości procesu zakupowego co ma bezpośrednie przełożenie na konwersję i zakupy.
Do dyspozycji menadżerów jest również moduł śledzenia koszyków i aktualnego ruchu wewnątrz sklepu internetowego. Włączamy pełną integrację z Google Analytics z modułe e-commerce który pozwala dokładnie określić ile dochodu i jakie produkty zakupiły osoby z poszczególnych urządzeń dostępowych czy miasta/kraju.
 

Modele rozliczeń

Nasz sklep można kupić w trzech wariantach, pierwszy z nich to zakup całego oprogramowania za ustaloną podczas wyceny kwotę. W tym wypadku przysługuje 2 letnia gwarancja i możliwość dokupienia suportu w różnych pakietach godzinowych na miesiąc.
Oferujemy też ofertę abonamentową, która zakłada że projekt graficzny i instalacja będzie opłacana na początku umowy natomiast na okres minimum 2 lat wprowadzona zostanie opłata abonamentowa której wysokość obliczana za każdym razem indywidualnie.
Ostatni model biznesowy to rozwiązanie dla klientów którzy posiadają już sklep internetowy ale są nastawieni na znaczące zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia równie znaczących kosztów początkowych. Oferujemy w tedy opłatę prowizyjną od sprzedaży wygenerowanej przez sklep. Umowa w takim wypadku jest wyznaczana na okres minimalnie 3 lat, w niektórych wypadkach ustala się też minimalną wartość miesięczną. Natomiast w przypadku zerwania umowy przez zamawiającego prawa do sklepu pozostają po naszej stronie, jest o poniekąd rozwiązanie bliskie ofercie leasingu.
 

 

Aplikacja demonstracyjna


Poniżej przedstawiamy dostęp do aplikacji demo jednego z naszych sklepów. Jeżeli są Państwo zainteresowani możemy zorganizować konferencję lub spotkanie i opowiedzieć, pokazać nasze możliwości.


Adres sklepu demo: http://esklepy.rstat.pl/apteka/
Adres panelu zarządzania: http://esklepy.rstat.pl/apteka/manager/
Login administratora: admin@rstat.pl
Hasło: admin@rstat.pl1

Harmonogram działań

Wstępny etap dyskusji i planowania wdrożenia może potrwać do 14 dni.
Przygotowanie sklepu do wdrożenia i dopasowanie do wymagań klienta to okres minimum 21 dni.
Projekt graficzny sklepu powstaje równolegle w trakcie dopasowania oprogramowania i wynosi minimum 10 dni.
Szkolenia z obsługi realizujemy zdalnie lub na miejscu, przewidujemy około dwa takie spotkania po 2-3 godziny po zakończeniu wdrożenia.


Okres gwarancyjny rozpoczyna się po oddaniu oprogramowania zamawiającemu.

Gwarancja

Gwarancja przysługuje na 2 lata od oddania aplikacji do użytku zamawiającemu. Przysługuje ona tylko gdy kod źródłowy programu oraz baza danych nie będą modyfikowane przez inne podmioty.

Poziom SLA

Nasze serwery są dostępne od 98% czasu w roku do 100%. Posiadamy urządzenia zapasowe w wielu różnych lokalizacjach co sprawia, że oferujemy niezachwianie działanie naszych usług. Obsługa serwerowni działa przez 24h na dobę przez cały rok.
 

Doświadczenie

750
Liczba realizowanych usług/projektów IT w latach 2007 - 2016
15
Liczba zatrudnionych analityków w zespole
6
Liczba zatrudnionych informatyków w zespole
11
Lat doświadczenia

 

 

 

 

 

Prowadzimy:

  • Platformy zarządzania procesami biznesowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach;
  • Oprogramowanie dla branży handlowej;
  • Aplikacje medyczne;
  • Aplikacje bazodanowe;
  • Dedykowane strony internetowe;
  • Oprogramowanie serwerowe do realizacji badan ankietowych, testów, badań eCRF;
  • Platformy badawcze, portale.

Cechy naszych aplikacji:

  • Oprogramowanie na zamówienie;
  • Dostępne z każdego miejsca na świecie;
  • Centralizacja baz danych;
  • Bezpieczeństwo;
  • Wielodostęp.

 

 

Przejdź do DEMO apteki

Nasi klienci