Właściwie dopasowane wsparcie badań

CRM/Klienci

W jednym miejscu znajdziesz wszystkie informacje o swoich klientach, w łatwy sposób ich opiszesz i ocenisz. Wygenerujesz raport z historią zamówień i określisz preferowanych tłumaczy. Z tego miejsca wyślesz do klienta wiadomość e-mail lub pobierzesz jego ostatnią fakturę VAT. Jeżeli posiadasz bazę klientów to możesz ją zaimportować do naszej aplikacji z formatów csv, xls, lub xlsx.

Cenniki

Biuro tworzy własne cenniki które obowiązują klientów, natomiast tłumacze posiadają swoje indywidualne cenniki. W cennikach ceny dzielą się na tryb pilności, na kierunek tłumaczenia oraz tłumaczenia zwykłe i przysięgłe.

Użytkownicy systemu

Administrator może dodać do systemu np. księgową, sekretarkę czy osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem, wprowadzanie zapytań i wstępne wyceny. Każdy z tych użytkowników może mieć dostęp do innej części systemu z pełnymi lub ograniczonymi uprawnieniami.

Tłumacze

Tworzenie nowych tłumaczy, wyszukiwanie i ocenianie będzie od teraz przyjemnym procesem. Koniec z arkuszami Excela i stertami dokumentów, od teraz wszystko na temat tłumaczy znajdzie się w bazie danych i będzie dostępne natychmiast z każdego miejsca na świecie.

Zapytania i wyceny

Pierwszym etapem w kontakcie z klientem jest zbudowanie zapytania i wyceny. W tym module następuje też wybranie przez nasz specjalny algorytm propozycji tłumaczy którzy są w stanie wykonać ten stopień trudności zadania oraz są dostępni czasowo. W niektórych przypadkach, gdy wycena zapytania jest w naszej ocenie ponadprzeciętna możemy jednym przyciskiem wysłać do klienta formularz płatności internetowej do wpłacenia zaliczki na poczet zamówienia.

Zamówienie

W zleceniach tłumacze dostają materiały przez naszą aplikację i po skończeniu pracy wysyłają gotowe pliki również przez nasz program. Koordynator zamówień może śledzić i zgłaszać uwagi do postępów realizacji. Zlecać korekty i oceniać wykonaną pracę. Przez całą realizację zamówienia mamy kontakt z klientem przez system komentarzy z powiadomieniem na e-mail.

Rozliczenia

Po zakończeniu zamówienia możemy wreszcie rozliczyć się z klientem wystawiając rachunek lub fakturę VAT. System automatycznie nadaje numery i drukuje gotowe dokumenty do pobrania w formacie PDF. Natomiast rozliczenie tłumaczy jest bardziej skomplikowane, możemy zdecydować czy rozliczamy się z nim na podstawia każdego zamówienia czy czekamy do uzbierania się odpowiedniej kwoty aby wtedy wystawić zbiorcze rozliczenie z tłumaczem.

Raporty

Udostępniamy raporty zbiorcze dla administratorów w których można śledzić wzrosty i spadki rentowności biura tłumaczeń. Możliwe jest również wygenerowanie raportów dla indywidualnych klientów oraz tłumaczy. Sami tłumacze mają w swoim panelu raport opisujących ich zyski w wybranym okresie czasu. Raport rentowności zawiera w sobie wszystkie koszty i przychody, daje ogólne spojrzenie na wydajność pracy tłumaczy i opłacalność poszczególnych tłumaczeń.

Kontakt


(+48) 731 030 629
(+48) 534 487 080
(+48) 22 12 28 025

Data Mining Software s.c.
biuro@rstat.pl

Biuro Handlowe - Warszawa
BioStat
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206