Analizy marketingowe

Oferujemy sprawdzone metody analityczne dla potrzeb marketingu i sprzedaży. Realizujemy:

  •  Badania marketingowe
  • Analizy i prognozy sprzedaży (sezonowość sprzedaży, analizy trendów)
  •     Analizy zwyczajów zakupowych
  •     Programy lojalnościowe
  •     segmentacja rynku
  •     pozycjonowanie produktu na rynku
  •     identyfikacja rynków testowych
  •     rozpoznawanie "luki" na rynku, nisz rynkowych
  •     badanie preferencji konsumentów wobec konkretnego produktu
  •     analizy cen, wydatków na reklamę, dóbr konkurencyjnych
  •     określanie najważniejszych dla konsumenta cech produktu, analiza zwyczajów  zakupowych
  •     określanie struktury rynku
  •     określanie i prognozowanie udziału w rynku oraz wielkości sprzedaży
  •     wyznaczanie wartości klienta (Life Time Value).

Współpracujemy aktywnie w realizacji badań rynku i opinii.
 

Nasi klienci

Abigo
Biofarm