Marketing Automation

System pozwala na automatyzację procesów marketingowych. Rozbudowana aplikacja, pozwala jednocześnie ustalić skomplikowaną kampanię, reagującą na zachowania użytkowników dla każdego , pojedynczego kontaktu oraz wykonać akcję marketingową dla określonej grupy kontaktów.

 

Kreator Kampanii

Możemy zaprojektować automatyczną kampanię marketingową pod konkretny rodzaj leadów, która będzie na bieżąco reagowała na zachowaniu użytkowników naszej bazy. Kampanię przygotowujemy definiując określone akcje, które mają być wykonane po spełnieniu warunków przez użytkownika, takich jak np. odczytanie maila lub kliknięcie w zawarty w nim link. Możemy również przygotować Kampanie na określony czas i akcje wykonywane będą zgodnie z ustalonym przez nas harmonogramem, dobrym przykładem jest oneboarding – czyli wprowadzenie do naszego produktu. Załóżmy, że klient zakupił nasz produkt, który jest oprogramowaniem udostępnianym w modelu SaaS. Możemy zdefiniować, że po kliknięciu potwierdzenia adresu email, użytkownik dostanie codziennie jednego maila tłumaczącego funkcję naszego systemu. W planowaniu kampanii, możemy wyszczególnić następujące elementy :

Landing Page

System umożliwia generowanie, specjalnych stron internetowym, które mają na celu pozyskanie danych od użytkownika. Strony są w pełni responsywne, dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Formularze kontaktowe

Na Landing Page, niezbędnym elementem jest formularz kontaktowy. W naszym systemie możemy definiować pola tego formularza. To my decydujemy jakiego rodzaju dane od użytkownika chcemy pozyskać, oraz co później chcemy z tymi danymi zrobić. Formularze kontaktowe w połączeniu z Landing Pagem służą do generowania naszej bazy kontaktów.

Email Marketing oraz Newsletter

Jedna z podstawowych funkcji naszego systemu. Za pomocą kreatora możemy stworzyć  szablon maila i spersonalizować go pod konkretne dane użytkownika – na przykład imię. W tym momencie przed nami otwiera się szereg opcji. Możemy dokonać wysyłki tego maila do określonej bazy danych, nie tylko w czasie rzeczywistym ale również planując wcześniej godzinę startu kampanii. Możemy przygotować harmonogram maili – idealny w przypadku akcji onboardingowym. Codzienne o tej samej godzinie, użytkownik dostaje maile, które są pewną całością ale przekazywaną w dawkach. Możemy również zaplanować emaile na konkretne akcje na nasze stronie. Dobrym przykładem jest stworzenie Landing Page, który ma za zadanie sprzedawać ebooki. Za pomocą tego systemu, możemy wygenerować formularz na naszej stronie, gdzie użytkownik zostawia swojego maila. Następnie na mail przychodzi prośba o potwierdzenie i dane do przelewu, lub link do automatycznych płatności. Po dokonaniu płatności przez użytkownika automatycznie zostaje wysłany mail i podziękowaniem i linkiem do ebooka.

 

Wiadomości tekstowe SMS

Jednym z elementów systemu, jest moduł który pozwala na wysyłkę wiadomości SMS. Możemy to połączyć a akcjami wysyłki e-mail. Dobrym przykładem takiego zastosowania są automatyczne SMS o nadaniu paczki lub personalizowane wiadomości SMS z informacją np. o zniżkach w najbardziej optymalnym czasie dla naszego klienta na przykład w momencie odwiedziny naszej strony internetowej.

Grafiki (Google ADwords)

System pozwala również generować za pomocą kreatora różne grafiki m.in. banery i stopki. Grafiki te możemy wykorzystać w kampanii reklam Google, którą możemy ustawić w obrębie naszego systemu. Kampania może włączyć się po dokonaniu akcji przez naszego klienta i może „podążać” za nim i stale przypominać o promocjach.

Kreator Drag&Drop

Każdy z wymienionych elementów, jesteśmy w stanie przygotować sami za pomocą intuicyjnego kreatora. Kreator działa w technologii drag&drop, która pozwala za pomocą tylko ruchów myszką stworzyć oraz dowolnie zmieniać projekt, nie wymaga to znajomości kodu ani umiejętności programowania. Kreator pozwala stworzyć projekt z gotowych elementów, które możemy dowolnie modyfikować, z naszych własnych materiałów wgrywanych do systemu oraz pozwala korzystać z gotowych szablonów, które tylko dostosowujemy do naszych potrzeb.

Raporty i Analiza

Kluczowym elementem w przeprowadzaniu kampanii marketingowych jest ich mierzalność oraz analiza efektywności. Bez raportów oraz kontrolowania statystyk, nie określimy czy dana kampania była dla nas opłacalna. System oferuje szerokie spectrum raportów oraz analiz. Począwszy od analiz całej ścieżki jaką mamy zaplanowaną dla danej bazy klientów, poprzez statystyki pojedynczej akcji marketingowej a na analizie zachowania pojedynczego leada kończąc.

Zarządzanie Leadami i Rating

 

Każdy lead podlega ocenie na podstawie zrealizowanych lub nie zrealizowanych założenie. Ocena lead opiera się o punkty, które dostaje za wykonanie określonych akcji takich jak : otwarcie maila, kliknięcie w link, zakup produktu etc. W ten sposób możemy wyodrębnić leady, które najlepiej reagują na nasze działania oraz takie dla których nasze działania są nieskuteczne. Sourcing leadów dokonuje się wraz z upływem czasu i pozwala określić zachowanie naszych użytkowników.

Dedykowane Kampanie

 

Poza zaplanowanymi kampaniami, składającymi się z wielu założeń i elementów, system pozwala realizować pojedyncze kampanie marketingowe dla określonej grupy użytkowników takie jak wysyłka mali, wiadomości SMS lub kampanie Google ADwords. Możemy targetować kampanie na wiele różnych sposobów – w oparciu o dane pozyskane przez nas z formularzy, w oparciu o poszczególne zachowania użytkowników i wreszcie w oparciu o rating leadów.

Kontakt


(+48) 731 030 629
(+48) 534 487 080
(+48) 22 12 28 025

Data Mining Software s.c.
biuro@rstat.pl

Biuro Handlowe - Warszawa
BioStat
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206