Centrala telefoniczna VOIP to nowoczesna platforma do telekomunikacji. Dzięki niej stworzysz szybki i innowacyjny kanał komunikacji z klientem.
Centrala telefoniczna VOIP to nowoczesna platforma do telekomunikacji. Dzięki niej stworzysz szybki i innowacyjny kanał komunikacji z klientem. Podstawową funkcją platformy jest wykonywanie połączeń głosowych, za pomocą sieci internetowej. Jakość połączeń przeprowadzanych za pomocą systemu, nie odbiega od jakości oferowanej przez dostawców telefonii komórkowej.
Istnieje możliwość przypisania dowolnej liczby numerów do twojego konta, z różnych stref numeracyjnych w Polsce.
W wypadku gdy nie możesz odebrać telefonów, zostaje aktywowana usługa poczty głosowej a nagranie trafia na Twoją skrzynkę email.
Zamiast automatycznego uruchamiania poczty głosowej, połączenie możemy przekierować na dowolny numer, który należy do naszego konta.
Możemy włączyć różnego rodzaju blokady, m.in. blokada połączeń od numerów anonimowych, blokada wybranych numerów kierunkowych, na które wykonujemy połączenia.
Możemy dowolnie decydować czy nasz numer będzie wyświetlany u osoby, do której dzwonimy.
Z poziomu webowego, możemy sprawdzać historię naszych połączeń, bilingi połączeń wychodzących oraz przychodzących.
Platforma umożliwia przesyłanie video, więc możemy realizować videokonferencje.
System umożliwia wysyłkę wiadomości tekstowych na telefony komórkowe oraz ustawienia automatycznych sms z powiadomieniami np. o statusie usługi.
Można zaimplementować na stronie www przycisk, umożliwiający nawiązanie połączenia na nasz numer. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł do nas zadzwonić na nasz koszt.
Istnieje możliwość nawiązania połączenia z kilkoma podmiotami jednocześnie, co umożliwia stworzenie konferencji.